Smartphone – NY – ENKEL – PRISVÄRD!


Doro Liberto 820 – superenkel och prisvärd smartphone!image
doro-liberto-820-superenkel-och-prisvard-smartphone
(2015-02-07) Svenska företaget Doro levererar överraskning på överraskning. Deras senaste produkt, en smartphone Doro Liberto 820 är verkligen prisvärd och lätt att lära sig använda. Doro Liberto 820 rekommenderas av tidningen M3 där den fått betyget 8 av 10.

De lät en person över 60 testa telefonen under tre veckor.

”Efter cirka 15 minuter hade hon kopplat ihop sin Gmail och anpassat startskärmen, ändrat teckenstorlek, kopplat upp sig mot det trådlösa nätverket, valt ringsignal och testat ringa ett samtal. Helt själv!”

K”- Allt har blivit så mycket roligare, nu kan jag alltid hålla kontakt med mina släktingar, barn och barnbarn som är spridda över hela världen. Vi skickar bilder och e-post till varandra, vi ringer videosamtal med Skype. Om någon sagt att jag skulle kunna lära mig allt det här på egen hand för bara en månad sedan hade jag bara skrattat. Jag är så glad att jag hade så fel!”

Läs hela artikeln: klicka här

Läs mer på Doros hemsida: klicka här

Lars Söderholm 2015-02-11

Det här inlägget postades i Aktuellt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

